Verhuizing naar Rome - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu Verhuizing naar Rome - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu

Verhuizing naar Rome

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

17 September 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vanmorgen zijn er 5 Asian Tigers in ons huis losgelaten en begonnen met het inpakken van de hele inboedel.
1 van de tijgers keek erg vermoeid naar mijn servieskast, nog maar 120 KLM huisjes te gaan, 75 rood met witte stippen kopjes en schoteltjes en nog meer van die "leuke" hebbedingetjes...
Ik mag van Henk geen kopjes en bekers meer kopen en vooral niet met stippen, geen idee waar hij het over heeft?!
Mijn 7 bruidsparen worden ingekist en alle aziatische souvenirs komen hopelijk heelhuids aan.
We hebben een leuk huis gevonden in het noorden van Rome, rood met groene luiken. Nadia zei: "Mam, ik ga echt niet in die kerstboom wonen!"
De engelse internationale school waar de kinderen heengaan is vlakbij. Waarschijnlijk kunnen we 15 oktober in ons huis, tot die tijd zitten we in een gemeubileerd huis in dezelfde wijk. Gemeubileerde huizen in Italie staan bomvol met spullen van de eigenaar, bont behang, muren volgehangen met schilderijen en porseleinen bordjes. Je krijgt acuut een claustrofobische aanval als je binnenkomt... maar goed het is gelukkig tijdelijk en we hoeven niet onder een brug te slapen. Er rijden allerlei Fiatjes door Rome, met name de kleine maatjes zijn sterk vertegenwoordigd.
Er rijd ook een soort "invalidenwagentje voor pubers" rond, dit is de italiaanse brommer, je mag er vanaf 16 jaar in rijden!? Carmen ziet het al helemaal zitten, elke dag in haar oranje karretje naar school.
Als alles volgens schema gaat, vliegen we volgende week donderdag met Malaysian Airlines rechtstreeks naar Rome, met Luna in het ruim.
Arrivederci!

• 17 September 2010 - 08:07

Marlissa:

Het huis ziet er gezellig uit! Leuk die luiken en veranda! Ik kom graag een keertje bij jou onder de veranda zitten! En ik zeg alvast: welkom terug in Europa! Ciao!

• 17 September 2010 - 09:14

Geert Schuthof:

Wat een nieuws zeg!! Heel veel sterkte met de verhuizing en welcome back to europe!!

• 17 September 2010 - 10:07

Nel:

Ik ben gek op huizen met veranda..kerstboom of niet..prachtig!
    Welkom allemaal!

• 17 September 2010 - 11:55

Kirsten (Donders):

Wat een gaaf huis!!
    Sterkte met de verhuizing en straks veel plezier met jullie super mooie kerstboom.

• 17 September 2010 - 14:07

Nicole:

Rome is tenminste dichterbij en ook met de caravan te bereiken...

• 17 September 2010 - 18:42

Opa En Oma:

GEFELICITEERD

• 17 September 2010 - 19:44

Carla:

Ziet er leuk uit Martine!Hoop dat jullie je er snel thuis voelen.Suc6 met de verhuizing en misschien gaan we je nu heel af en toe weerzien op H5w?
    groetjes, Carla

• 17 September 2010 - 21:15

Truus:

sterkte met de verhuizing. leuk huis trouwens, maar vooral de tiramisu vind ik helemaal te gek!
    groetjes uit nieuwegein

• 18 September 2010 - 09:36

Oma:

heerlijk dat jullie naar rome gaan. veel dichterbij. sterkte met de verhuizing.

• 19 September 2010 - 19:52

Paul Van Der Horst:

Van Harte gefeliciteerd
    Met jullie nieuwe domicile, Het zal wel wennen worden Italie is een compleet ander land!
    Trouwens Geweldig voor Opa & Oma Die zullen het geweldig vinden.
    Groetjes Paul

• 03 Oktober 2010 - 09:22

Iris:

hooi:)
    leuk dat jullie in Rome gaan wonen!!
    weer in Europa, lekker dicht bij!
    Groetjes van ons allemaal: Iris, Nynke, Edwin en Yvonne!

• 03 Oktober 2010 - 09:24

Iris:

hooi:)
    leuk dat jullie in Rome gaan wonen!!
    weer in Europa, lekker dicht bij!
    Groetjes van ons allemaal: Iris, Nynke, Edwin en Yvonne!

• 19 Oktober 2010 - 15:07

Nynke Van Walraven:

hooooiii ,
    ik ben nu bij oma goed he ????
    sven is ook bij oma ,
    oma zij dat jullie geen internet hebben dat is jammer want dan kunnen jullie mijn bericht niet zien
    ik heb er zin in om jullie weer te zien ik denk dat ik jullie nu vaker zie omdat jullie nu ook in europa wonen !!
    veel plezier met jullle nieuwe huis !!!!
    van nynke !!!!!!
    PS. ook van sven !!!
    en van oma !!
    PPS. oma kan best goed tafeltennissen.
    PPPS. het is heeeeelll eluk bij oma
    PPPPS. oma is af gevallen goed he ???

nogmaals van nynke !!!!!

• 25 Oktober 2010 - 13:43

Nynke:

hoi ,
    oma en iris vinden mij heeeel druk.
    en ik heb net chocolade op en oma heeft er heel veel spijt van hamisschien tot kerst

• 10 December 2010 - 15:15

Nynke:

hoi allemaal,
    mooi huis zeg!!!
    jammer dat jullie niet met kerst kunnen komen!!
    ik zie jullie nu wel vaker denk ik want jullie wonen nu ook in europa!!!
    geen tijdverschil meer !!
    wanneer komen jullie naar nederland??
    of misschien komen wij wel een keertje naar jullie!!
    of misschien op oma's verjaardag.
    groetjes van , Nynke!!

• 26 December 2010 - 16:40

Iris En Maartje:

hee,
    luitjes alles oke daar?
    wij zijn bij oma:)
    doei doei!
    groetjes van ons allemaal!!

• 07 Januari 2011 - 12:20

Nynke Van Walraven:

hoi ,
    oma is jarig leuk he ze word al 74!!!
    groetjes, nynke