Luna Loops - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu Luna Loops - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu

Luna Loops

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Martine

17 Februari 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vorige week ging ik naar beneden om Luna uit haar bench te halen. Toen ik haar optilde zag ik iets roods. Ik riep Carmen erbij. Toen Carmen keek zei ze dat Luna misschien ziek was. Een half uur later kwam Maaike op bezoek. Ik vroeg of ze heel even naar Luna wilde kijken. Toen Maaike keek zei ze dat Luna loops was.

We moeten haar laten stilariseren. Arm wrattenzwijntje!! Nu mag ze niet meer met mannetjes honden spelen. Volgende week komt Ellie's moeder op bezoek met haar nieuwe hondje(Toto). Een beetje onhandig, want Toto is een mannetje. Mama zegt dat Toto toch nog een baby is dus hij kan nooit op haar springen.

Gisteren ging ik met Luna lopen, opeens rent er een mannetje op ons af. Het was Drix de Golden Retriever. Hij sjeeste op ons af. Ik denkt dat hij bijna 70 kilo weegt. Hij probeert op Luna te gaan zitten. Luna's staartje springt meteen naar beneden. Ze begon meteen te blaffen. Het baasje van Drix kwam aan rennen. Hij zei dat ik op mijn hond moet passen!!! Wat een bang eitje!! Ik dacht echt zo van zet die 70 kilo hond even aan de riem joh!!

Volgende week moet Luna een nacht bij de dierenarts blijven slapen. Ik vind het niet eerlijk!! Ik vroeg of Luna een gewoon leven mocht hebben maar dat wilde mama niet. Helaas krijgen we geen kleine wrattenzwijntjes in huis.

  • 17 Februari 2008 - 19:57

    Carla:

    zou leuk zijn, allemaal kleine Lunaatjes, maar wel erg druk. Ik kan mama wel begrijpen
    groetjes

  • 19 Februari 2008 - 18:04

    Britt A:

    Wat een leuk hondje, nadia. Is het leuk daar op school? Groetjes ook aan Carmen van Britt

  • 06 Maart 2008 - 06:51

    Nel:

    Hoi Nadia,is Luna al bij de dierenarts geweest? Tabby is ook geweest, kan ook geen kleintjes meer krijgen. Totdat ze weer helemaal beter is mag ze lekker bij ons blijven.
    groetjes, Nel
    pootjes van Mara en Tabby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Wij zijn voor 3 jaar naar Maleisië gegaan vanwege het werk van Henk. Hij is Senior Medical Director van Azië en de Pacific voor Wyeth Pharmaceuticals. Onze kinderen zijn inmiddels 13, 11 en 8 jaar oud. Ze zitten op Garden International School in Kuala Lumpur. Inmiddels zijn we 3 jaar in KL. Wyeth is overgenomen door Pfizer. Waarschijnljk wordt dit schooljaar ons laatste jaar in KL. Onze volgende bestemming wordt... Rome! Vanaf volgende maand gaan we voor 3 jaar naar Italie.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 89450

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2012 - 03 Augustus 2012

De Nabjes in Basel

11 Oktober 2006 - 23 September 2010

De Nabjes in de Tropen

23 September 2010 - 30 November -0001

De Nabjes in Rome

Landen bezocht: