Spring in KL! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu Spring in KL! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu

Spring in KL!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

23 April 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

De voorjaarsschoonmaak in huize Nab is achter de rug. Alle kasten en kamers zijn uitgezocht en alles wat weg kan en nog enigzins verkoopbaar is ligt apart. Volgend weekend is de koninginnemarkt van de NLV en dan probeert iedereen z'n spullen te verkopen die niet meer mee mogen naar een volgende lokatie.
Onze hometrainer viel ook af maar is zo antiek dat 'ie waarschijnlijk niet meer verkocht wordt. Het gevaarte stond nog geen 5 minuten buiten of werd al door de tuinmannen meegenomen. Waarschijnlijk ging het meer om de onderdelen dan om het ding zelf...
De vuilnismannen spitten sowieso alle vuilniszakken uit en halen alles wat nog enigszins van waarde is voor hun eruit. Dan zie je vervolgens de vuilniswagen door de wijk rijden met de oude tassen van de kinderen eraan...
De kids hebben het druk op school. Er waren de afgelopen maanden zwemwedstrijden, atletiekwedstrijden, sportdagen, internationale week (voor de 4e keer!) en rapportbesprekingen. Gelukkig hebben ze het er weer goed van af gebracht!

• 10 Mei 2010 - 15:29

Nynke:

hoi nadia (nichtje)
    leuk dat je allemaal dingen op deze site schrijft ik heb die (dingen) berickten nog niet gelezen maar ik vind het wel leuk dus ik ga maar weer eens doeoeoeoeoeoeoeoeeoi (iris zou zeggen dikke dikke doei) groetjes,(je nichtje) Nynke

PS ik heb een berichtje agtergelaten bij skype

Martine

Wij zijn voor 3 jaar naar Maleisië gegaan vanwege het werk van Henk. Hij is Senior Medical Director van Azië en de Pacific voor Wyeth Pharmaceuticals. Onze kinderen zijn inmiddels 13, 11 en 8 jaar oud. Ze zitten op Garden International School in Kuala Lumpur. Inmiddels zijn we 3 jaar in KL. Wyeth is overgenomen door Pfizer. Waarschijnljk wordt dit schooljaar ons laatste jaar in KL. Onze volgende bestemming wordt... Rome! Vanaf volgende maand gaan we voor 3 jaar naar Italie.