Luna - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu Luna - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu

Luna

Door: Nadia

Blijf op de hoogte en volg Martine

30 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

We hebben nu bijna een weekje een puppy. Het is een pekinees van tien weken oud. Ze heet Luna. Het is een meisje.
Ze heeft twee sokjes bij haar voorpoten, een klein sikje en een bruine bilspleet. Ze weegt 1,5 kilo en ze wordt ongeveer 5 kilo. Ze hoeft alleen s'ochtends en s'avonds eten. Ze heeft twee kluifjes,een zachte speelgoed schoen,een plactic bot met een touw eraan en een piepbal. We moeten haar om de beurt in de tuin uitlaten en eten klaarmaken. Zaterdag moet ze een prik en dan mogen haar buiten uitlaten.

• 31 Augustus 2007 - 09:30

Nel:

Leuk Nadia, eindelijk je eigen hondje!
    Wat een lieverdje.
    Heel veel plezier met jullie hondje.
    groetjes

• 01 September 2007 - 13:32

Carla:

't is wel een schatje! veel plezier ermee en groetjes,Carla

• 03 September 2007 - 11:04

Annemieke:

Ze zeggen altijd dat dieren op hun baasje lijkt.
    Is ga zo?

Martine

Wij zijn voor 3 jaar naar Maleisië gegaan vanwege het werk van Henk. Hij is Senior Medical Director van Azië en de Pacific voor Wyeth Pharmaceuticals. Onze kinderen zijn inmiddels 13, 11 en 8 jaar oud. Ze zitten op Garden International School in Kuala Lumpur. Inmiddels zijn we 3 jaar in KL. Wyeth is overgenomen door Pfizer. Waarschijnljk wordt dit schooljaar ons laatste jaar in KL. Onze volgende bestemming wordt... Rome! Vanaf volgende maand gaan we voor 3 jaar naar Italie.