Een doorsnee dag op Garden - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu Een doorsnee dag op Garden - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu

Een doorsnee dag op Garden

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

29 Mei 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Year 1 had vandaag sportdag. De kinderen moesten zaklopen, verspringen, bal gooien en hardlopen. Dit allemaal bij een temperatuur van 35 graden. De flessen water waren niet aan te slepen. Milan kan heel hard lopen en de p.e. teacher wilde weten wie hij was en waar hij vandaan kwam. Kom je uit Europa? Lijkt me nogal duidelijk. Kom je uit Italie? Ja, en daarom heet hij Milan...?!
Ondertussen wordt het op het parkeerterrein van Garden steeds meer een chaos. Op welk tijdstip van de dag je ook komt, het is altijd vol. Nu gaan de drivers de plekken al bezet houden en als moeders dan met de auto het parkeerterrein op komt, rijdt de driver zijn auto weg, ma zet haar auto op die plek, stapt vervolgens bij de driver in de auto en laat haar auto daar de hele dag staan. Na schooltijd laat ze zich afzetten op het schoolplein, haalt de kids en rijdt vervolgens met haar eigen auto weer naar huis. Hoe inventief kan een mens zijn. Twee keer per week help ik met spelling op school. Ik heb besloten dat ik ermee stop, tenzij er een vaste parkeerplek tegenover staat.

• 29 Mei 2008 - 18:50

Carla:

Ach wat een ellende zeg dat parkeren!lijkt wel iets uit een film.wordt tijd voor parkeerpolitie!Jammer als je dan niet meer zou kunnen helpen. Is atletiek niets voor Milan?
    gr, Carla

Martine

Wij zijn voor 3 jaar naar Maleisië gegaan vanwege het werk van Henk. Hij is Senior Medical Director van Azië en de Pacific voor Wyeth Pharmaceuticals. Onze kinderen zijn inmiddels 13, 11 en 8 jaar oud. Ze zitten op Garden International School in Kuala Lumpur. Inmiddels zijn we 3 jaar in KL. Wyeth is overgenomen door Pfizer. Waarschijnljk wordt dit schooljaar ons laatste jaar in KL. Onze volgende bestemming wordt... Rome! Vanaf volgende maand gaan we voor 3 jaar naar Italie.