Beautiful Batik - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu Beautiful Batik - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu

Beautiful Batik

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

12 Januari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Deze week weer druk in de weer geweest met mijn slingers! De naaimachine maakt overuren, in huis wordt het een steeds grotere puinhoop en de kinderen beginnen al te klagen dat ze te weinig aandacht krijgen!?

• 12 Januari 2010 - 07:39

Parvathi:

De slingers schitteren je toe en de aanvragen blijven komen. ze zijn dan ook erg mooi.
    Groetjes Parvathi

• 12 Januari 2010 - 18:10

Kirsten Donders:

Mooi hoor al die kleuren en wat heb je er al veel!

• 12 Januari 2010 - 21:05

Yvonne :

Geef ze eens ongelijk....je moet ook geen werkende moeder worden ...... :):)

groetjes uit een ijskoud NL

Martine

Wij zijn voor 3 jaar naar Maleisië gegaan vanwege het werk van Henk. Hij is Senior Medical Director van Azië en de Pacific voor Wyeth Pharmaceuticals. Onze kinderen zijn inmiddels 13, 11 en 8 jaar oud. Ze zitten op Garden International School in Kuala Lumpur. Inmiddels zijn we 3 jaar in KL. Wyeth is overgenomen door Pfizer. Waarschijnljk wordt dit schooljaar ons laatste jaar in KL. Onze volgende bestemming wordt... Rome! Vanaf volgende maand gaan we voor 3 jaar naar Italie.