Winter Wonderland! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Martine Sangster - WaarBenJij.nu Winter Wonderland! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Martine Sangster - WaarBenJij.nu

Winter Wonderland!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

31 December 2009 | Nederland, Eindhoven

2000 km gereden in 2 weken!? Ja,ons bezoek aan NL zit er weer op. We hebben alle snelwegen weer gezien... De reis naar Nijmegen duurde uren, het had namelijk gesneeuwd en de weg was niet schoongemaakt!? Naar Eindhoven terug komen viel ook niet mee, het asfalt was beschadigd en de snelweg was afgesloten... Lang leve het navigatiesysteem! We hebben ons weer tegoed gedaan aan hollandse lekkernijen zoals kroketten, bossche bollen, friet met mayonaise etc. Na 2 dagen zag ik er weer uit als een puber van 16. Heel fijn als je zo alle bezoekjes moet afleggen...
Milan heeft z'n 8e verjaardag gevierd! Hij wilde graag een romp van een menselijk lichaam hebben waar je alle organen uit kan halen en weer in kan stoppen en een menselijk skelet. Deze interesse voor doktertje spelen zal wel in de genen zitten... Verder hebben we weer een vracht aan nederlandse boeken, erg leuk, het vliegtuig kwam bijna niet van de grond...Gelukkig mochten we een groot aantal kilo's mee nemen en kon alles mee. We kopen gelukkig altijd alleen maar dingen die we echt nodig hebben, zoals koffie, HEMA ondergoed, hagelslag met funnies, drop, Blond servies, rood met witte stippen servies, nieuwe winterlaarzen, seizoen 5 van Gooische Vrouwen etc. Kerst was gezellig met familie en vrienden.
Op de terugvlucht naar Kuala Lumpur hebben we weer "heerlijk" gegeten. Tot onze grote verbazing leefden de dwerghamsters nog die de kinderen met een voedselvoorraad en water voor 2 weken achter hadden gelaten...
Bij het uitpakken van mijn bomvolle koffer bleek dat 1 van de hagelslagpakken kapot was gegaan en zaten mijn nieuwe laarzen vol met funnies, grrr!

• 31 December 2009 - 17:41

Carla:

heerlijk even van de echt hollands winter genoten!!En die hollandse kilo's vliegen er wel weer af bij jullie temperatuur ha,ha
    Bij jullie is het al zover: Gelukkig Nieuwjaar!!

• 03 Januari 2010 - 16:29

Yvonne :

Gelukkig nieuwjaar !
    We zijn net terug uit Zwitserland en daar lag nog meer sneeuw... skien was erg leuk.
    ZIjn jullie al weer opgewarmd of verlang je weer terug naar de kou..... Komende week wordt het -10 hier... Veel liefs, Yvonne Edwin Iris Nynke

• 03 Januari 2010 - 19:10

Melissa:

Hallo daar! De beste wensen voor 2010!
    Altijd weer leuk om iets van jullie te lezen.
    Hier nog steeds koud en bij ons ook een witte wereld. we komen net uit het westen en daar was het alleen maar glad.Hier is het mooi wit. Denk dat ik morgen de kinderen maar weer met de slee naar school breng, want op de fiets is vragen om problemen. Net op het journaal gehoord dat het hier vannacht -15 wordt!
    Verder zijn we allemaal 4 kilo aangekomen en ga ik morgen weer hup naar de sportschool.
    Wat is het toch gaaf om te zien hoe hard die kids groot worden.
    Geniet en ik kijk uit naar het volgende verslag. groejtes, melissa.

Martine

Wij zijn voor 3 jaar naar Maleisië gegaan vanwege het werk van Henk. Hij is Senior Medical Director van Azië en de Pacific voor Wyeth Pharmaceuticals. Onze kinderen zijn inmiddels 13, 11 en 8 jaar oud. Ze zitten op Garden International School in Kuala Lumpur. Inmiddels zijn we 3 jaar in KL. Wyeth is overgenomen door Pfizer. Waarschijnljk wordt dit schooljaar ons laatste jaar in KL. Onze volgende bestemming wordt... Rome! Vanaf volgende maand gaan we voor 3 jaar naar Italie.