Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martine Sangster - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martine Sangster - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

12 Maart 2009 | Singapore, Singapore

We zijn net terug van een lang weekend Singapore. Aangezien het niet druk was onderweg, "vlogen" we met Henk z'n nieuwe Saab in 4 uur naar de plaats van bestemming. We zijn meteen naar de Singapore Zoo gegaan voor de "nightsafari". Erg leuk om te zien dat de dieren 's nachts zo actief zijn. De volgende dag hebben we ook in deze tropische dierentuin doorgebracht. 's Middags op bezoek bij een ex-collega uit Delft, wat erg gezellig was, ook voor de kinderen. Even naar de "Hollandse Club", die hebben wij niet in KL. Tot grote vreugde van Henk stond er een broodje kroket op het menu. Na een bezoek aan Orchard Road (stroopwafels bij Starbucks!), Sentosa en "operatie Ripstik", zijn we met 3 skateborden in de achterbak terug gereden naar KL. We hebben 400 km in de regen gereden. Het is duidelijk regentijd.

• 11 Maart 2009 - 21:36

Carla:

Wat leuk dat je bij Annemarie bent geweest!
    Heeft zij het ook naar d'r zin?
    Doe haar de groeten!
    Groetjes, Carla

• 12 Maart 2009 - 10:39

Truus:

Hallo allemaal.
    Leuke foto's. Het lijkt me in het water toch wel wat comfortabeler dan op de atletiekbaan, petje af Carmen.
    Nadia en Carmen, allebei nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Mochten jullie een nieuw huisdiertje uitzoeken in de dierentuin?
    Hartelijke groeten uit koud Nieuwegein.

Martine

Wij zijn voor 3 jaar naar Maleisië gegaan vanwege het werk van Henk. Hij is Senior Medical Director van Azië en de Pacific voor Wyeth Pharmaceuticals. Onze kinderen zijn inmiddels 13, 11 en 8 jaar oud. Ze zitten op Garden International School in Kuala Lumpur. Inmiddels zijn we 3 jaar in KL. Wyeth is overgenomen door Pfizer. Waarschijnljk wordt dit schooljaar ons laatste jaar in KL. Onze volgende bestemming wordt... Rome! Vanaf volgende maand gaan we voor 3 jaar naar Italie.