SLINGERS! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu SLINGERS! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu

SLINGERS!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

22 November 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Milan was de bodyguard van Toetanchamon in de year 3 show. De show was de afsluiting van het onderwerp Egypte wat de afgelopen maanden behandeld is in year 3. Milan weet nu alles van het land, de hierogliefen, de mummies, de Nijl en de farao's.
Carmen en Nadia zijn aan het studeren voor hun examens over 2 weken.
Henk zit veel in het vliegtuig en is af en toe thuis.
Ik heb me gestort op het maken en verkopen van feestslingers, 1 maleisische versie en 1 batikversie.
Het zijn kleurrijke stoffen slingers van ongeveer 11 meter lang geworden met ongeveer 23 vlaggetjes en mijn eerste bestellingen zijn al binnen!

  • 22 November 2009 - 10:52

    Iris :

    hallo ik had gisteren mijn schoen gezet en toen had ik hele mooie oorbellen gekregen en een sinterklaas van witte chocola en die ben ik nu aan het opeten en die is heel lekker. Heel veel groetjes en tot gauw !!!

  • 22 November 2009 - 10:55

    Kirsten:

    Leuk Martine die slingers van stof. Mooi! Ik wil er ook wel een bestellen: een batikslinger. Gaan ze per meter?
    groetjes en knutstel-ze,
    Kirsten

  • 25 November 2009 - 20:16

    Marlissa:

    Leuk die foto van Milan tussen die 2 andere meisjes. Hij kijkt er heel stoer bij! En wat heeft Nadia nu mooie tanden! Geweldig. Ze is ook erg aan het veranderen in haar gezicht (ze wordt groot!)

  • 07 December 2009 - 10:56

    Susan Haveman:

    Ha, ik heb je weblog gevonden. Als je het zo leest is drie jaar in een mum voorbij :-)
    Milan kennen we al - we hadden zijn verhaal al op de site van wereldkids gevonden. Dat vond vooral Daan (onze oudste) erg fijn om te lezen.
    Nou, ik hoop dat je nog even blijft daar, want ik vind het wel een prettig idee om daar in het voor ons nog verre en onbekende KL een ervaren rot te 'kennen'!
    Groetjes,
    Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Wij zijn voor 3 jaar naar Maleisië gegaan vanwege het werk van Henk. Hij is Senior Medical Director van Azië en de Pacific voor Wyeth Pharmaceuticals. Onze kinderen zijn inmiddels 13, 11 en 8 jaar oud. Ze zitten op Garden International School in Kuala Lumpur. Inmiddels zijn we 3 jaar in KL. Wyeth is overgenomen door Pfizer. Waarschijnljk wordt dit schooljaar ons laatste jaar in KL. Onze volgende bestemming wordt... Rome! Vanaf volgende maand gaan we voor 3 jaar naar Italie.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 89480

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2012 - 03 Augustus 2012

De Nabjes in Basel

11 Oktober 2006 - 23 September 2010

De Nabjes in de Tropen

23 September 2010 - 30 November -0001

De Nabjes in Rome

Landen bezocht: