Nadia 10 jaar! Carmen 12 jaar! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu Nadia 10 jaar! Carmen 12 jaar! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martine Sangster - WaarBenJij.nu

Nadia 10 jaar! Carmen 12 jaar!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

06 Maart 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Begin maart hebben we altijd twee verjaardagen. Nadia is op 6 maart jarig en Carmen op 10 maart. Leuk, twee feestjes in 1 week, helaas ook 2 keer naar McDonalds in 1 week, want de jarigen mogen kiezen wat ze willen eten.
Carmen's hamster heeft een urineweginfectie, ze moet een antibioticakuur volgen van 3 dagen, die meer kost, dan het beest zelf waard is. Volgende keer kopen we gewoon een nieuwe.
Onze volgende vakantie zit er aan te komen, een weekje naar Cambodja!

• 06 Maart 2008 - 06:41

Nel:

Van harte gefeliciteerd en veel plezier met je cadeautjes.....heb je die beugel ook voor je verjaardag gekregen???(grapje)
    Chocoladetaart? mmmm, Eveline wil wel op visite komen.
    groetjes van ons

• 06 Maart 2008 - 08:08

Marlissa:

Ook van ons natuurlijk; van harte gefeliciteerd! Coole tas heb je gekregen! Alvast veel plezier op je kinderfeestje! Groetjes van ons allemaal!

• 06 Maart 2008 - 08:18

Yvonne :

Hoi nadia, van harte gefeliciteerd van Iris, Nynke, Edwin & mij!
    Fijne verjaardag!!!
    Is de kaart op tijd aangekomen?

Veel groetjes van ons allemaal

• 06 Maart 2008 - 09:38

Kirsten (en P, M, T):

Lieve Nadia, van harte gefeliciteerd. Zo te zien was het gezellig op school. Ik wou dat ik je taart even kon proeven, hij ziet er heerlijk uit!
    Kus van ons allemaal,
    Marit, Thijs, Peter en Kirsten

• 07 Maart 2008 - 20:00

Monica:

Hoi Nadia,

Nog van harte gefeiliciteerd van Maarten, Evelien, Jan Willem en mij. Vieren jullie ook partijtjes? Heb jij er ook een gehad?
    Ik vind dat de beugel je trouwens goed staat. Moet hij 's nachts inblijven of gaat hij dan uit?

Groetjes, Monica

• 12 Maart 2008 - 11:26

Carla:

Heb het bericht véél te laat gelezen.Alsnog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een gezellige verjaardag hebben gehad.
    groetjes en een fijne vakantie!

Martine

Wij zijn voor 3 jaar naar Maleisië gegaan vanwege het werk van Henk. Hij is Senior Medical Director van Azië en de Pacific voor Wyeth Pharmaceuticals. Onze kinderen zijn inmiddels 13, 11 en 8 jaar oud. Ze zitten op Garden International School in Kuala Lumpur. Inmiddels zijn we 3 jaar in KL. Wyeth is overgenomen door Pfizer. Waarschijnljk wordt dit schooljaar ons laatste jaar in KL. Onze volgende bestemming wordt... Rome! Vanaf volgende maand gaan we voor 3 jaar naar Italie.